• Seriepremiär på söndag för A-laget i pingis

    Nu på söndag beger sig A-laget till Ed för säsongens första matcher. Laget spelar i div 4 Nordvästra, en serie som spelas med sammandrag en gång/månad. ÖSIK möter Larvs FK på förmiddagen och Uddevalla BTK på eftermiddagen. Mer info på pingisens sida. KAH Örslösa-Söne IK 10 okt 2024 0kommentarer
  • Årsfest 2024!

    Nu närmar sig det årsfest. 9/11 kl 19:00 på Örslösa IP Anmäl er senast 31/10 genom att swisha till 123-440 54 37 (ÖSIK kiosk) Märk med namn+årsfest 250:- Mat, dryck, kaffe & kaka Mat från Mejeriet i Söne Underhållning av Wederbrands & Larm Varmt välkomna! /Örslösa-Söne IK Örslösa-Söne IK 2 okt 2024 0kommentarer
  • ”Allting har ett slut”

    Ja, om ni inte redan vet om det så vet ni det nu. Jag kommer inte fortsätta min resa som tränare för Örslösa/Söne IK. Jag tar beslutet för kärleken till sporten, föreningen, er supportrar och givetvis mina spelare. Jag känner att jag har gjort allt som står i min makt och lite där till för att ro denna båt mot en lite finare hamn även om det i slutändan inte varit tillräckligt. Årorna har gått av och jag kommer helt enkelt inte längre på färden med denna fantastiska grupp som jag med stolthet och med stor ära har fått ta hand om under dessa år. Tomheten kommer att bli stor men jag vet med all övertygelse att detta är rätt väg att gå. Spelarna behöver något nytt, så enkelt är det. Örslösa/Söne är mer än en fotbollsförening för mig. Det har helt enkelt blivit mitt andra hem. Känslan att åka ut till våra fina anläggningar i den absolut och mest bedårande miljö man kan tänka sig är både fridfullt, rofyllt och helt fantastiskt. Minnena från både på och utanför fotbollsplanen är något som jag med glädje kommer att bära med mig livet ut. Jag vill passa på att tacka Örslösa/Söne som förening för förtroendet och att jag fick chansen att hålla på med det jag älskar i föreningen i mitt hjärta. Tack alla supportrar och spelare som har trott på mig under resans gång och framförallt och sist men inte minst… Tack Kjell för alla fantastiska pratstunder och kaffet som alltid är på. Lycka till nu alla ÖSIK:are på den fortsatta färden! Ni är alla ”Simply the best” / Med vänlig hälsning, Mikael Andrén Herr 29 sep 2024 3kommentarer
  • Visa fler nyheter